Wednesday, May 13, 2009

School Happenings

I got back from class to find TWO love packs on my desk!!!
The first one is from Nic nic in Japan. We did a swap and I got the Sofina Primavista Keep & Reset pressed powder that I wanted plus lots of extra goodies!! I LOOVE the cookies kit kat!!!! I had it in Hong Kong and wished I bought some more and Nic nic totally satisfied that craving. She also sent Morinaga hi-chew candies in lychee flavour, it reminds me of the lychee chewy candies I used to have a lot of back in high school. I looovee the samples that she sent, can't wait to use it =D=D=D Thankq Nic nic!!!

The Primavista Keep & Reset Powder is supposed to be a finishing powder and touch up powder in one compact. I'll do a review when I have time.
The other package I got was from a friend in Brampton, Ontario. She totally surprised me!!!! Yes! Now I can get updates from the West hahaha. She also sent this hair torture looking device. It's supposed to help add volume and make large curls. I'm still trying to figure out a quick and easy way to use it. My hair bounces back to its flat limp self so easily so I hope to get this brush to work with my hair! Thankq Gloria!!! <3<3<3 I'm gonna hit you back!

So..funny things that happened at school today.
First, I was walking around the class to make sure the students were doing their assignment. I have 1 female student who's really loud, but she speaks a lot of English so I don't mind too much. When I passed by her today to check up on her, she claimed her friend behind her said something about me so I asked her what was it. Then she said out loud, "teacher your bust is too big". LOL...where do they learn this stuff?!?! Damn Gossip Girl! (it's popular with those students) Good thing it wasn't a male student who said that haha.
Next story, as soon as I walked into my grade 7 class, a male student said out loud "hey baby". @__@ Seriously...lol. I joked to the student that he'll get beaten up if he doesn't be careful who he says that to hahaha.
Finally, this Friday is apparently Teacher's Day and students give notes and sometimes gifts to their teachers. I was sitting in my office and noticed 2 of my grade 7 girls standing by the door waiting to be let in by another teacher. Then one of them timidly came up to me and said that she had a note for me for Teacher's Day. OMG...cutest thing EVERRR!!!


Time to sleep, gonna comment tomorrow..good night~!

30 comments:

Cherrielantern said...

wow...kids are growing up so fast now adays...lol and that pressed powder seems very interesting...i'd like to try that one day too =)

fuzkittie said...

Omg those kids! They crack me up!! xD You should've told that little girl, "Well, one day you will be wishing you had bust like mine." xD Hahahaha! How sweet, teacher's day!

Great swap with Nic Nic!

acutelife said...

LOLz yeah, cant imagine your reaction if that line was said by a male student XD btw im super interested in primavista duo powder...review plssss >.<

Blair said...

Ahhh, Primavista!! Do tell us your thoughts on it =D

I saw the brush in some shop, and I was wondering "how on earth am I going to work it?". Video tut please? hehehe

donnarence said...

the prima vista looks very useful and sleek!!nice swap.. the hair thingy is kinda weird.. i wonder how could it add volume and make large curls.. interesting..

ning * star said...

haha xD kids these days are growing up way toooo fast. My lil bro, uh, he is soooo naughty, haha xD
dirty mind!

Jess said...

Hehe.. really nice to hear what's going on with your students at school. ;)

Diane said...

lmao! those kids are funny and so cute. i love it when you share these stories!

miss wiggle said...

HE HE! Kids say the darnest things, no? Lovely swap!

Rachel said...

omg, you and i have the same surname. are you cantonese? :)

innerchild said...

Awww how cute! Happy belated Teacher's Day! :) And oh I heard so many good things about Sofina Primavista! Hope you enjoy it :D

AbcGrrrL said...

So cute. Kids do say the darnest things. Once, when I walked into my 3rd grade class (in a skirt), a boy student said "Miss E looks sexy today" I was like WTF .... like seriously, he's in 3rd grade. haha

I like your love packages :) and yay for magazines !!

♡ Nic Nic ♡ said...

lol we're forbidden to talk about sex! hahahaha

awww teachers day sound cool! glad you liked kitkat, i can send you more if you like xD Im so GLAD you got my package, i was thinking about it all day hahaha

eri said...

aww, look at all the love packs and little notes! that's so sweet on teacher's day! :)

kid's do say the darndest things!

izumi said...

great swap! and LOL about your kids' comments.... hahahaha. total @_@ face. but the note's really sweet though :) :)

Audrie said...

haha when your page loaded I was like huh? Am I on Fuz's page?? Hahaha.

Awww that is such a cute note from your student! The bright side of being a teacher :)

Beauty Snap said...

LOL what funny comments from your students..
Teacher day sounds really cool.. although you had so many problems with your students misbehaving and the weird assistant teacher, at least you get these sweet notes sometimes!
Yay cool lovepacks.. Do show us how you use that hair thing! It looks really cool haha. And I see Nicnic's cocoons!

pinky"the-middle-name-is-princess"beanie said...

Ahh, Kit Kat and Lychee Hi-chew!!! *drools*

Lol, kids ... that was sweet of ur student to pass you the note :)

Yumeko said...

whee for swap goodness!

your students crack me up

Anastacia said...

Yay! nice swap!

Miss imperfect said...

awww that is so sweet the teachers get letters i am addicted to cosmopolitan magazine most of the articles are interesting

Whit said...

awww what a great swap!!! :)

May said...

Nice swap and love packages. Omg, your students crack me up.

Iyah said...

Goodiessss!! I don't know if I'm ready to swap again but those goodies are so yummy!!! :D

Sofie said...

Aw such a sweet act from you student! I would have melted right on the spot!

Becky said...

Aw what that student did was so cute!
Haha it must be really interesting to be a teacher! Haha XD

M said...

don't you just love getting stuff in the mail? best feeling ever hhaha

paperdollrevenge said...

Yay for love from Nic Nic! That Cookies Kit Kat is THE BOMB, haha! Delicious!!

And omg, too funny what your student said! Wow they watch Gossip Girl too...I could totally gossip with them about the show! hehe jk

Old Cow said...

Nicola is a first class sweetheart!!!

verina oei said...

u make being teacher sounds really fun !:)